loading...
فرشید خزایی
فرشید خزایی بازدید : 48 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

ادرکن یاصاحب الزمان                         به نام خدایی که عشق را باعشق افریددرحالی که می دانست تنها عاشق واقعی

 

خودش است .معلم عزیزم سرمشق عشق راکه خدابرقلبت نوشت برقلبم بنویس

 

تاهزاران بار انرا دوره کنم واشک بریزم تا شایدی دریای عشقی بسازم وخودم را در ان

غرق کنم اه ه ه چه زیباستزمانی که تو شتابان برای نجاتم بیایی و در دریایه عشقم

قرقت کنم مولای من با ورودت دریای قلبم را اقیانوس کن.                      

                           .تقدیم به امامی که ندیده عاشقش شدم.

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 551
  • بازدید کلی : 2,626
  • کدهای اختصاصی


    دریافت همین آهنگ